Your content goes

PO TRAILECH PŘES HORY IV

Další rok a další série Po trailech přes hory! Opět jsme vyzkoušeli všechny typy kol, projeli se v bikeparcích, po silnicích a lesních i polních cestách. Tentorkát jsme vyrazili i za hranice – do Německa, Rakouska, nevynechali jsme tradičně ani Slovensko a dokonce jsme doletěli i na Mallorcu. V každém díle jsme prohodili pár slov s lidmi, kteří dokáží na bike neuvěřitelné věci a nově jsme přidali rubriku DEJ SE DO KUPY, kde se tentokrát postráme o tělo cyklististy. A jak to všechno dopadlo? Mrkněte na další, tentokrát 8ti dílnou sérii, Po trailech přes hory.

1. díl – Mallorca, Serra de Tramuntana

Premiéra v sobotu 27. 4. od 9,45 na ČT Sport nebo na YouTube.

Na jarní pojezd jsme se rozhodli vyrazit do Španělska. Do cyklistické Mekky na Mallorcu. Trailovovou zábavu jsme škrtli a největší ostrov Španělska jsme křižovali na gravelech a pochopitelně na silničkách.

Popis trasy:

Na gravelu vyrážíme od hotelu Rei del Mediterrani v Platja de Muro, protáhneme se po asfaltu městem a po štěrku stoupáme k Puig de San Martí, který objedeme ze západu. Následuje krátký sjezd, pokračujeme kolem mokřadu Albufera a před městečkem Muro to obracíme k moři. Mineme museum archeologie a po pobřeží míříme zpět k hotelu.

Celková délka trasy 55 km, převýšení 260 m, čas 2,5hodin

Trasa: https://mapy.cz/s/baradukuca

2. díl – Bikecentrum Smrčiny, Lázeňské lesy a parky Karlovy Vary

Premiéra v sobotu 4. 5. od 11,15 na ČT Sport nebo na YouTube.

Ve druhém dílu už se vracíme k naší klasice – park a cyklovýlet. Konkrétně Bikecentrum Smrčiny a vyhlídková jízda napříč Lázeňskými lesy Karlových Varů. Smrčiny patří do kategorie malých bikových center, všechno hezky za svoje. A kromě trailů si můžete projet XC okruh s parametry tratě určené pro závod Českého poháru MTB.

Popis trasy:

Z centra Karlových Varů jsme vystoupali po Tuhnické cestě ke Kavárně Sv. Linhart. Odtud protočíme pedály pohodovým tempem k první z mnoha vyhlídek – Jungmannovu altánu. Kolem obory pokračujeme přes rozhlednu Diana na nejznámější kochací místo Lázeňských lesů – Mayerův Gloriet. Projedeme centrem Karlových Varů a po Pražské silnici vystoupáme ke Goethově vyhlídce, kde na nás čeká odměna v podobě G-trailu.

Celková délka trasy 22,5 km, převýšení 557m, čas 2hodin

Trasa: https://mapy.cz/s/mupuhubaku

Fotky a videa

Kompletní fotogalerie ze 4. série na vás čekají zde.